tirsdag 15. november 2011

Nordmenn på besøk

Heia

I går kom en klasse fra en vidregående skole i Oslo til Angers. De skal være her i en uke, oppleve fransk kultur å ha litt skole. Det er skikkelig deilig å høre norsk igjen!

Artur er pyntet til ære for de norske elevene

Vi har en jente boende hjemme hos oss i vertsfamilien min. Det er veldig hyggelig, og det er deilig å kunne hjelpe hverandre med fransken. Og det aller beste, hun hadde med norsk sjokolade til meg!!!

Melkesjokolade er ikke det samme her som i Norge..

Har pyntet veggen min på rommet hos vertsen, så nå sitter jeg her og mimrer. Bare 32 dager til jeg skal hjem, jeg gleder meg litt, veldig! :D

Savner dere alle.. <3

Så nå skal jeg se på Gossip Girl og spise NORSK sjokolade <3
Snakkes

7 kommentarer:

  1. Melkesjokolade<3 gleder meg til du kommer hjem:)

    SvarSlett
  2. pass på å ikke bli svart da, hehehe

    SvarSlett
  3. Kos deg med sjokkis og TV, og så gleder jeg meg til vi treffes i romjula!

    SvarSlett
  4. nydelig vegg! kos deg;)

    SvarSlett
  5. aw, fine bilder :D

    SvarSlett