fredag 16. desember 2011

Avisartikkel

Coucou

I dag var det skikkelig dritvær, og jeg var ikke akkurat i godt humør da jeg gikk, eller løp, mot mattetimen. Så kommer jeg til klassserommet, og selvfølgelig satt alle å leste avisen. Dette er helt normalt, man sitter gjerne utenfor klasserommet og leser avisen før første time. Så fikk jeg en avis trykt opp i ansiktet, og hørte ei venninne hyle "Joooooyceeee" bak meg.  Det viste seg at jeg er i avisen.
     På en taekwondo trening for en stund siden kom det en journalist fra lokalavisen. Hun ville lage en artikkel på jenter og kampsport og ble veldig imponert da treneren min sa at jeg hadde tatt gull på Nasjonalt rekruterings stevne i Norge i høstferien. Og nå var artikkelen i avisen.
     Må si at jeg synes det er litt flaut, for lærere og elever har det med å kommentere det og det er litt (veldig) kleint. For ikke å snakke om at bildet var skikkelig stygt. Det ble tatt etter treningen, svett og sliten. Menmen dere skal få se selv :



Snakkes

3 kommentarer: