tirsdag 20. desember 2011

Home sweet home

Heia

Beklager for lite blogging, men det har vært så deilig å være hjemme at jeg rett og slett ikke har prioritert å blogge. De siste dagene har jeg bare brukt til å være med familie og venner, trent og bare slappet av. Kroppen har endelig kommet over det første kuldesjokket, og selvom snø er veldig fint må jeg si at det er litt for kaldt for min del.

Så nå skal jeg til Oslo med mamma, Tom (broren min) og Hedda (ei venninne av Tom). Vi skal handle de siste julegavene, gå på skøyter og spise på TGIF. Gleder meg, blir deilig å se Oslo julepyntet og være med familien.

Next stop Oslo

Skal oppdatere bloggen senere i kveld, så à bientôt
-Joyce Sesilie

2 kommentarer:

  1. looking smashing, as always, babe;)
    tgif, jeg VISSTE det! oh, farlig god mat ass.. haha, ble sulten!
    Digger deg, Joyce!<3

    SvarSlett
  2. Hihi takk :) digger deg ååå <3

    SvarSlett