onsdag 7. desember 2011

Advent i Frankrike

Det slo meg her om dagen at det snart er jul. JUL! Jeg elsker jul, og snart skal jeg hjem og det er jul. Det er jo stort styr på face hvor alle skriver "SNØ<333" osv, og det er deilig å vite at jeg kommer hjem til snø, men litt trist er det å ikke være hjemme i adventstiden..

Men ikke tro at det ikke er jul her. Eller det er ikke akkurat veldig mye julepynt her, eller snø, eller familietid, eller noe, men jeg har adventskalenderen, og Lise har bakt pepperkaker. Det er et juletre i Artur, det ser litt dumt ut der det står, men det er da hvertfall noe. Og om 11 dager er jeg hjemme i Norge, til norsk jul. Jeg gleder meg som en liten unge på julaften, hihi og snart er det jo julaften :D

Juletreet i Artur

Når man har en dårlig dag er det bra at
Lise er snill og har pepperkaker..

Gleder meg til å komme hjem, men skal kose meg de siste dagene av 2011 i Frankrike. Vi skal blant annet på kino i morgen, og til Nantes på juleshopping på lørdag :D

God advent alle sammen! <3

2 kommentarer:

  1. heh, hjemme hos meg er det ikke pynta - overhode! godt å høre at dere er flinkere enn som så;)
    snø og is, ja.. jippi -.-

    SvarSlett
  2. Hei - Hei
    Og vi gleder oss veeeldig til du kommer hjem.
    Har en stor haug med Julegaver som må pakkes inn og det er din tur til å bake kokkosmakroner i år (også).... ;-)
    Kun noen få dager igjen til du er på tur hjem, men husk å kose deg i Frankrike deneste dagene, og finner du noe fint og billig til Tante Britt så må du kjøpe... ;-) Kanskje en fin såpe??
    Stor klem

    SvarSlett