torsdag 5. januar 2012

Årets første joggetur

Heia

Da var det på tide å oppdatere bloggen, beklager at det er så lenge siden sist, men det har skjedd så mye i det siste at jeg ikke har rukket. For de som ikke har fått det med seg så har jeg bestemt meg for å bli hjemme, og har ikke dratt tilbake til Frankrike. I dag startet jeg på Sandvika vgs, og det var en fornøyelse. Klassen jeg går i er fantastisk, og jeg gleder meg til å dra på skolen!

I dag har jeg og bruttern jogget årets første tur. 5 herlige km med god musikk og godt vær, det var deilig det. Og etter treninga lagde vi nydelig smoothie :-)

Sporty, svett og deilig :)

Nå er jeg på tur ut døren. Farmor og farfar har invitert alle barnebarna på middag på Egon, så det blir kos :-D

 Bisous,
Joyce Sesilie

3 kommentarer:

  1. Så braa! Da får jeg trene mer med deg! hoho ;]

    SvarSlett
  2. deiligt! har også lyst til å jogge! når jeg kan, så må vi jogge sammen ass;)

    SvarSlett