lørdag 12. november 2011

11.11.11

Heia!
I dag er det fri fra skolen fordi krigen var over på denne dagen (vet ikke mer enn det, og er fornøyd med at vi har fri). Det var kjempedeilig med fri selvom det nettopp var ferie.

I dag var jeg med vertsen i bursdag til ei kusine som ble 9 år i dag. Det var utrolig hyggelig, og jeg har vært kjempe heldig med familien jeg bor hos. Vi spiste god lunsj, og spilte basketball og hadde det kjempegøy.



Hello Kitty kaken

Bursdagsbarnet 
Da vi kom hjem bestemte vi oss for å dra på kino. Vi så Contagion. Selvfølgelig var filmen dubbet til fransk, men forsto likevel ganske mye. Forsto hvertfall hva filmen handlet om. Jeg synes det var en skikkelig bra film, så skal nok se den igjen på engelsk :)

- Joyce Sesilie

3 kommentarer:

  1. Hei-hei
    Jeg synes du er kjempe flink til å skrive, og er veldig glade for at du har kommet til en trivelig familie. Vi savner deg masse her hjemme;-)

    Stor klem fra mamma

    SvarSlett
  2. Det høres veldig gøy ut:) Jeg er glad for at du har det bra<3
    Du fortjener ferie ass, enjoy ;)

    SvarSlett
  3. Tusen takk mamma <3 Savner dere også masse!
    Hehe Kristina, du er best!

    SvarSlett