torsdag 10. november 2011

Fransk internat..

Heia

Da har jeg overlevd en uke på internatet, eller to netter. Sier overlevd fordi internatet er sinnsykt strengt., nærmest som å bo frivillig i fengsel. Kanskje jeg overdriver litt, men det er ikke mye altså.
Man spiser middag kl 19, maten i kantina er det ekleste i hele verden.

Nam nam...

Vilde ble skikkelig overrasket over at Håkon kastet brød på henne.. Det ble ikke vi 
Etter en slik deilig middag venter over 1 time med étiude, altså obligatorisk leksetime på rommet. Kjempegøy når man er ferdig med alle leksene..

Cindy er dypt konsentrert og er flink og gjør lekser..

Mens jeg er ferdig, og bare sitter å chiller :)

I dag er bursdagen til Håkon. Så vi stilte opp foran trappeoppgangen til guttene med kake, lys gaver og sang den norske bursdagsangen da han kom ned. Gjett om alle de franske så rart på oss!

Gratulerer med dagen Håkon!

Nå skal jeg spise middag snart, og kose meg med Gossip Girl episoder :) I morgen er det fri!!!
Snakkes

5 kommentarer:

  1. Mmm.. La baguette <3

    SvarSlett
  2. Maten ser ikke så ille ut, da.. Ikke så sunn, da, hahaha :P
    Haha, "Vilde ble skikkelig overrasket over at Håkon kastet brød på henne.. Det ble ikke vi" Jeg dør!!! ;D
    Missin' you, babe!<3

    SvarSlett
  3. Uff, savner ikke internatet ! Spesielt ikke maten...

    SvarSlett
  4. Kristina: Maten er fæl, du skal få smake selv as! Det er grusomt.. Savner deg og <3

    SvarSlett
  5. Nora: Du er så heldig som bor i leilighet, kan ikke bare jeg bo med dere? :) God forslag!

    SvarSlett