tirsdag 8. november 2011

Oppdatering fra Angers

Heia!

Nå er det bare to dager igjen på skolen før det er HELG! For vi har ferie på fredag, hehe litt heldig eller? Det er blitt skikkelig høst her i Frankrike, og alt skolearbeidet tar nesten livet av meg. Hadde fransk prøve i dag, det var superduper vanskelig, og jeg skjønte ingenting. Jaja kommer til å stryke i fransk uansett...


Lise er flink og gjør matteleksa..
... mens jeg sovner.
         
Nå skal jeg gjøre meg ferdig med fysikk leksa, og starte å øve til alle prøvene vi har neste uke. Vi har trimester slutt snart, og derfor skal alle lærerne ha en siste vurdering før de gir oss karakteroversikten. Jippi!

- Joyce Sesilie

5 kommentarer:

  1. Virker kos.. med prøver og sånn, heheh <3
    Kos deg videre daa :-)

    SvarSlett
  2. Merker at de er trimesterslutt, ja! Vi har innleveringer og prøver om hverandre og det tar opp masse tid ...

    Vær glad du i det minste ikke trenger å bruke tiden din på husarbeid og matlaging :P

    SvarSlett
  3. Gøy med prøver, haha!
    Stå på videre;)
    Og btw du stryker ikke i fransk, du ruler! <3

    SvarSlett
  4. Ingeborg: sant så sant, men du skjønner hvertfall fransk, jeg må oversette alt! Og det tar tid det.. Synes du er flink :)
    Kristina: takk takk:) Jo kommer til å stryke, hvis man ikke får over 10 av 20 stryker man, og jeg får ikke over 10 ...

    SvarSlett