lørdag 5. november 2011

Lørdags kos

Heia!

Våknet i dag med en finger som så deformert ut, så da var det på tide å dra til legen og ta røntgenbilde. Så vertsmoren min og jeg brukte to-tre timer på legevakta, og fant ut at fingeren heldigvis ikke er brukket. Den er bare kraftig forstuet og beinet og alle senene strukket til maks.. Så da er det to uker uten trening foran meg, og fingeren er gipset..

Etter det ble dagen heldigvis bedre. Møtte de andre norske i byen, og vi har feiret bursdagen til Line (hun har forresten også blogg link). Det var kjempekoselig! Vi spiste god mat på restaurant, og etter det dro vi til Ingeborg og Nora. De bor i egen leilighet fordi de går VG2 her. Hadde det kjempegøy, og dessverre går tiden alt for raskt når man har det gøy.

Koslig på restaurant
Kaken jeg bakte til Line! 
 Gratulerer med dagen søta <3

I morgen skal jeg starte på leksene, og snart er helgen over. Håper alle har hatt en super lørdag :D
Snakkes

5 kommentarer:

  1. Så gøy(: Den kaka så digg ut ass, lucky girl!
    Glad du har det bra, kos deg videre<3

    SvarSlett
  2. koooos.. kake :( <3

    SvarSlett
  3. Det var en kjempekoselig kveld! :) Synd du måtte dra så tidlig - du VET du kan overnatte her hvis du vil :) kaka var forresten kjempegod! :D

    SvarSlett
  4. ta med skittles hjem!

    SvarSlett