lørdag 19. november 2011

"Vi bor i Frankrike"

Heia

I dag dro Vilde og jeg til byen, det er nesten blitt en tradisjon. Hver lørdag drar vi til byen, og spiser lunsj, ser i butikkene og koser oss. I dag hadde vi et oppdrag: finne vinterjakke til meg. Det greide vi! Mission completed :D Kjøpte en kjempefin svart bobblejakke på Levis.

I shopping gaten i Angers

Så da var det et par timer å slå i hjel før vi skulle møte de andre på tivoli. Så da fant vi ut at vi kunne jo dra på kino. Og vi hadde super flaks, Breaking Dawn begynte en halv time etter at vi kom til kinoen. Vi har hatt kose-dag i dag, noe som betyr at vi spiste masse godteri og popcorn og is. Filmen var forresten kjempebra, men vi fant ut at vi burde se den på engelsk også så vi skjønner alt som skjer.


Etter kinoen møtte vi de andre norske på tivoli. De tok flere skumle karuseller, mens Vilde og jeg så på. Vi hadde spist oss kvalme på godteri, og fant ut at det var nok best slik :)

Noen gale nordmenn tok denne karusellen,
mens vi var frivilige tilskuere


På vei hjem fikk Vilde og jeg en åpenbaring:
VI BOR I FRANKRIKE!
Tror ikke det har gått helt opp for oss enda..

Typisk fransk 1

Typisk fransk 2
- Joyce Sesilie 


4 kommentarer:

  1. Vi vil se den nye jakken!:) hilsen Tora, Katrine og Ingunn.

    SvarSlett
  2. "vi fikk en åpenbaring: VI BOR I FRANKRIKE!"... høres ut som dere, ja ;)

    -Håkon :D

    SvarSlett
  3. Den åpenbaringen får dere nok 100 ganger til i løpet av året :P

    Bra dere nyter høsten her i Angers, den er sååå fin! :D

    SvarSlett
  4. Føles ut som om jeg er der med dere(: bare synd at jeg ikke kan... :(
    hey, den jakka vil jeg se!

    SvarSlett