søndag 20. november 2011

Lekser

Heia

Det er en strålende søndag i Frankrike, været er nydelig, og jeg har vært inne i hele dag og gjort lekser. Det er nok den største forskjellen på norsk og fransk skole, de krever mye mer her for at du skal stå. Hvis man har under 10 av 20 i snitt når man er ferdig med året må man gå året på nytt.

Her har da jeg sittet i hele dag,
og prøvd å få gjort alle leksene og pugget
til alle prøvene...
Nå skal jeg spise middag snart, og ta meg en velfortjent pause fra alt som heter skole og pugging. Etter det blir det vel enda litt mer pugging til SVT prøven jeg har i morgen, og kanskje jeg skal jobbe vidre på innleverings leksen i historie...
-Joyce Sesilie

3 kommentarer:

  1. Uff, men kunne ikke ha tenkt meg en mer målrettet og strukturert person enn deg, du klarer deg bra;)
    Hvordan gikk SVT?
    Savner'æ<3

    SvarSlett
  2. Hei. Så flink du er. Hilsen fra oss alle.

    SvarSlett
  3. Tusen takk ! <3 SVT gikk rett til helv****

    SvarSlett