fredag 25. november 2011

Fredag!!!

Heia

Endelig er det helg, så utrolig deilig, har sett frem til helgen helt siden mandag. Men selvfølgelig har jeg masse lekser som skal gjøres, så helt skolefri blir det dessverre ikke..

Den siste uken har vært en vanlig, kjedelig skole uke. Mandag var første dag i det nye trimesteret, noe som betyr at vi har fått karakterkortet. Jeg fikk utrolig nok 13,45 i snitt :D Jeg sto!!! 13,45 er i følge en karakterskala jeg fant på nette det samme som 5,2 i norsk snitt, så er super fornøyd :D


Totally awesome!
Chillern og gjør lekser..
Og i dag da jeg var med vertsmoren min på butikken ble jeg skikkelig overrasket av å se et norsk flagg. Norsk laks er vist skikkelig luksus mat her..

Måtte bare ta bilde av det

Nå skal jeg snart spise pizza og se på film, og i morgen skal jeg overnatte hos Vilde. 
Bonne week-end! 

4 kommentarer:

  1. Heia. Vi synes også det er flott at det er helg og så er det kun tre uker til du kommer hjem på lang Juleferie ;-)

    SvarSlett
  2. vent.... fikk du 13.45!?

    H

    SvarSlett
  3. Tusen takk ! :)

    Jepp 13,45 i snitt :D

    SvarSlett