lørdag 26. november 2011

Vilde kos

Heia!

Nå er jeg hos Vilde, og vi er mega sosiale og blogger begge to. Eller jeg blogger, mens Vilde plages med sin nye blogg. Det var forresten hun som forlangte at innlegget skulle hete "Vilde kos", hun truet med at hvis jeg ikke gjorde det må jeg sove på gulvet i natt :O

Dette er Vilde, hun kaller bildet
"svevende på en sky av sengetøy...."
"Totally awesome!" 

Startet dagen med et innhugg i leksene. Så møtte jeg Vilde i byen, og shoppet julegaver og litt klær. Jeg har alt for mange gaver som skal kjøpes, og alt for lite tid. Føler at jeg får litt panikk, men gleder meg sykt til jul. Bare 3 uker så er jeg hjemme i Norge! :D

Shopping en France! 

Etter det dro vi til vertsen til Vilde,  og lagde norsk taco! Det var litt av en utfordring for de har nemmelig ikke alle varene man trenger til å lage taco her, så vi måtte trikse og mikse litt, og VOILA taco! Det var kjempe godt, men jeg spiste alt for mye og holder på å sprekke. 

Flinke Vilde
Måtte blande creme fraiche og noe ala
melk for å få rømme

Nå skal vi snart se på film, og bare kose oss!

Fjortiss bilde!!

Natta <333

1 kommentar:

  1. Shit, har ikke starta, hehehe..
    Fin boblis, god smak ass;)
    Haha, hils Vilde, da!

    SvarSlett