tirsdag 13. desember 2011

Luciadagen & lussekatter

Coucou

Satt i historietimen i dag og var utrolig lei av og ikke skjønne noe. Følte virkelig hjemlengselen komme over meg, og ville bare hjem til norsk jul. Men nå er det jo ikke lenge til jeg skal hjem, bare 4 dager faktisk. Så slo tanken meg, selvom jeg er i Frankrike kan jeg jo fortsette med de norske juletradisjonene. Etter det hadde vi fritime, og jeg løp til McDonalds og snyltet på nettet, fant oppskriften på lussekatter og løp videre på butikken og handlet. Resultatet ble fantastisk, og endelig kom julestemningen i Frankrike også!

Namnamnam! Smaker nesten like godt som de hjemme,
 og julestemningen er her for å bli ... :D
Nå skal jeg momse lussekatter, og gjøre lekser!
GOD JUL!!! <3

6 kommentarer:

  1. Om du holder løftet ditt om å ta med deg på kinoen i morgen, vit at jeg elsker deg! :D

    SvarSlett
  2. Disse ble jo kjempe flotte, og sikkert veldig gode. Håper vertsen likte bakverket;-)

    Har bakt rundstykker til deg, og det ser ut til at det blir bursdagsfeiring for Far på lørdag, men det er ikke avklart enda. Huske at tante Helene har bursdag i morgen og Far de 15.. Lykke til i morgen..

    Stor klem

    SvarSlett
  3. Ingeborg: Ja jeg lover at jeg skal ta med på kinoen i morgen :)) Vertsen var skeptisk, men ble fornøyd for å si det sånn !

    Mamma: Hihi takk, har lært fra den beste vettu :) Gleder meg til å komme hjem! Skal huske det.. Takk <3

    SvarSlett
  4. ser sykt digge ut!
    om du har julestemning nå så GLED DEG til lille julaften! ;) <3

    SvarSlett
  5. aww, så koslig! det så NAM ut!

    SvarSlett
  6. Hihi takk, ble ikke så verst nei :D Gleder meg også masse til lillejullaften :D <33

    SvarSlett