lørdag 10. desember 2011

There aren't enough days in the weekend

Heia
Har hatt en superkoslig lørdag ute med Vilde og Lise, og etterhvert kom Håkon også. Vi har shoppet masse julegaver, og tro det eller ei, men jeg er ferdig med å kjøpe gaver! Vi var på julemarkedet, der var det masse rart, og mange smakeprøver på all slags mat.


De har så utrolig mye rart på markedet 

Café besøk er obligatorisk!
Nå er det middags selskap her hjemme hos vertsen. Og jeg har brukt de siste timene til å prøve å følge med på hva de snakker om, men etter 3 timer ga jeg opp. Her i Frankrike bruker man nemmelig veldig veldig veldig lang tid på å spise middag.

Fortsatt god lørdag <3

2 kommentarer:

  1. ja, i Kroatia også, gjerne hele natta, ha-ha-ha -.-
    Heldig som er ferdig! Hva ønsker du deg?<3

    SvarSlett
  2. haha bra du vet hva jeg snakker om :P
    Vet ikke helt hva jeg ønsker meg.. noe fint :) <3

    SvarSlett