lørdag 31. desember 2011

Oppsumering av 2011, del 1

Heia!

Kan ikke tro at 2011 snart er ferdig, tiden har gått så raskt og jeg har opplevd så utrolig mye dette året, både godt og vondt. Så synes det er på sin plass med en liten oppsummering av året som har vært.

Vinteren gikk med til skole og trening for det meste. I februar var jeg med i min første konkurranse, og fikk gull, det var virkelg motivasjon til å fortsette å trene.

Etter finalekampen min :)

I mars var jeg med på Malmø Open i Sverige, det var en god erfaring, men snakker ikke om resultatet.

På tur til Malmø

Det var siste innspurt på ungdomsskolen, og jeg fant ut at jeg ville søke på vidregående i Frankrike. Jeg var elevrådsleder, og fikk opplevd masse og ble mange erfaringer rikere selv om det tok mye fritid. I påsken dro jeg på treningsleir i Danmark, det var helt fantastisk! Var også med på NC 2, tok sølv og er kjempefornøyd :)

Chillern etter trening :)

Like etter treningsleiren dro jeg til Paris med stesøster- og faren min. Da fant jeg virkelig ut at jeg ville gå ett år på skole i Frankrike.



Så fløy tiden forbi og plutselig var det nesten sommerferie. Så like før skoleslutt var jeg på sommerleir på Konnerud, og der ble Kim Andre og jeg sammen. 

På svartbelte graderinga, gratulerer igjen Kristina! 
Så var det sommerferie snart, og avsluttningsball og vitnemålsutdeling. Savner 10D, verdens beste klasse. 

Avsluttningsballet

Vitnemålsutdelinga

Så dette var året mitt fram til sommerferien, del 2 kommer etterhvert :)

2 kommentarer:

  1. takk, igjen, hehe;)
    ja året har gått sykt kjapt..
    du skriver veldig bra! gleder meg til del 2 ass

    SvarSlett