mandag 2. januar 2012

Oppsumering av 2011, del 2

Sommerferien brukte jeg på hytta i Nordland, og på sommerleir i Danmark.

I Lofoten 


Pus og meg på sommerleiren i DK

I august gikk jeg en månede på intensivkurs for å kunne dra til Frankrike. 

Gjengen fra forkurset 

Så kom september og jeg flyttet til Frankrike, men først feiret jeg bursdagen min med mine nærmeste venner. 



Jeg startet i andre klasse på Lycée Chevrollier, og kom i en veldig hyggelig familie. 

Reisen til vårt nye hjem

På skolen 

Beste klassen, 2C
Angers

Så ble det høstferie, og jeg deltok på Nasjonalt Stevne 4. Der tok jeg gull, og er superduper fornøyd :) Ellers brukte jeg tiden hjemme med familie, venner og Kim. 


Så reiste jeg tilbake igjen og fortsatte med skolearbeidet. Det ble mer og mer krevende, og dagene var fylt med bare skole. Eller hadde det jo gøy og da, var på tivoli og shopping og opplevde fransk kultur. 

Angers <3 

Totally awesome!

Så ble det desember og tid for hjemreise. Utrolig deilig å være hjemme!

I Spikersuppa i Oslo

Julaften

Og sist, men ikke minst nyttårsaften!
Tusen takk for et fantastisk år! Deilig å starte på et nytt år, med nye muligheter..

2 kommentarer: